Hardware as as Service : HECO HaaS

Hardware as a Service is een flexibele vorm van dienstverlening voor het gebruik van hardware voor uw werkplek.

Uw bedrijf hoeft de benodigde hardware niet aan te schaffen! U sluit hiervoor een contract af die u, na drie maanden, maandelijks op kan zeggen

HECO zorgt bovendien voor de bijbehorende ondersteuning middels: advies, installatie, beheer en onderhoud van de hardware.

Hardware as a Service: All inclusive bruikleenovereenkomst voor werkplek hardware

Tegenwoordig is nagenoeg ieder bedrijf in belangrijke mate afhankelijk van het probleemloos functioneren van hardware op de werkplek. Uitval en storingen betekenen stagnatie in uw bedrijfsprocessen. Met HECO HaaS kunt u niet alleen rekenen op continue support, maar ook op onze expertise op het gebied van werkplek hardware, compliance en natuurlijk de beschikbaarheid.

Bovendien is het HaaS concept zeer flexibel. Doordat de hardware is gekoppeld aan een gebruiker sluit deze naadloos aan op uw behoefte. Zijn er veranderingen in uw organisatie of  IT-beleid dan kunnen we daar direct op in spelen door het aanpassen van de hardware binnen uw bedrijf. Zo is een werkplek binnen zeer korte termijn geregeld!

Het HECO HaaS concept biedt een totaaloplossing voor de werkplekomgeving. Zo faciliteren wij binnen het concept onder andere in:

  • desktops, laptops, tablets en iPads, monitoren, printers, kopieermachines, netwerk, thin clients, software
  • beamers, plasmaschermen, projectieschermen, audioapparatuur, telefoons (VoIP en mobiel), UMTS kaarten
Zodra duidelijk is welk hardwarepakket aan uw wensen en eisen voldoet gaat HECO over tot de daadwerkelijke implementatie van het concept binnen uw bedrijf:

  • bestelling hardware
  • hardware voorzien van gewenste configuratie
  • installatie gewenste software
  • installatie van de hardware op de werkplek
  • instellen e-mail en internetverbinding
  • instellen printerverbinding

Met het HaaS concept geven wij effectieve en servicegerichte ondersteuning aan uw medewerkers. Onze Servicedesk geeft support bij vragen, storingen en problemen betreffende de hardware en geïnstalleerde standaard software. Wij zijn tijdens kantooruren bereikbaar, maar waar nodig kan ook 24-uurs service worden geleverd.

Servicecalls worden waar mogelijk telefonisch afgehandeld door de HECO Servicedesk, terwijl hardware support op uw locatie wordt gegeven en afgehandeld. Als er iets moet worden geïnstalleerd, gerepareerd of vervangen, dan lossen we dat ter plaatse bij u op!

U kunt de HECO Servicedesk overigens ook inschakelen als vervanging van hun eigen servicedesk (weekenden, avonduren, over-flow situaties of permanente outsourcing).

Voor een optimale ondersteuning kan HECO ook medewerkers trainingen verzorgen  in direct toepasbare computer- en internetkennis.

  • Excel trainingen
  • Word trainingen
  • Power-point trainingen
  • Acces trainingen
  • E-mail trainingen
Met HECO HaaS is ook het beheer goed geregeld:

  •  monitoring
  •  updates in besturingssystemen en kantoor
  •  automatisering software
  •  uitvoeren van reguliere vervanging door
  •  nieuwe apparatuur
  •  periodieke service- en onderhoudsbeurten
  •  reparatie en vervanging bij hardware-
  •  storingen
  •  voorraadbeheer en logistieke service
  •  gecertificeerde vakkundige verwijdering
  •  van data  bij retour

Voordelen HECO HaaS concept

      • De kosten voor de werkplekinrichtingen en de support zijn vooraf exact bekend. Er is geen investering in hardware en personeel (werkplekbeheerders) nodig.  De hardware huurt u als het ware waardoor deze ook niet op uw balans komt.
      • Werkplekhardware sluit naadloos aan op uw behoefte. Retournering of uitbreiding door veranderingen in personele organisatie zijn direct mogelijk.
      • HECO is een zeer betrouwbare partner voor de  benodigde hardware leveringen en support.
      • Aantrekkelijke prijsstelling door groot inkoopvolume van HECO.

Hardware as a Service

24 uur / 7 dagen per week
Up-time garantie werkplekken
Geen aanschaf hardware!

Onze Klanten

Brochure aanvragen

Hardware as a Service: Voorkom uitval en storingen van de hardware!

Afhankelijk van het probleemloos functioneren van de werkplek hardware? Voorkom uitval en storingen met het HECO HAAS concept: continue support, expertise op het gebied van werkplek hardware, compliance en natuurlijk de beschikbaarheid van de hardware.

Brochure aanvragen